22 Eylül 2013 Pazar

Düğüncü bir arkadaşımızın gönderdiği mail

Bu akşam müzisyen bir arkadaşım aradı. Nişan merasiminde olduğunu Saat 22.30'da şehirdışına gideceğini. Geriye kalan 1 saat benim sahne almamı istedi. Bende kabul ettim ve mekana gittim. Ortamda bir cansızlık vardı. Kimse oynamıyor, pist bomboş, herkes kendi halindeydi. Acaba gelin damat gelmedi mi daha dedim. halbuki gelin damat gelmiş biri bir masada oturuyor muhabbet ediyor, diğeri başka bir masada kafa çekiyordu. Bir müddet sonra işi devralacağım arkadaşım gitti. O gidince orgumu kurdum. 
Ufak bir ayar yaptıktan sonra mikrofonda '' Efendim!!! gelin hanıma kuvvetli bir alkış rica ediyorum ve tüm misafirleri sahneye bekliyorum'' dedim. Gelin hanım isteksiz isteksiz geldi, onunla beraber 10 kişi sahneye çıktı.
Gelin dışında herkes memnun gibi duruyor, eğleniyorlar yani. Oynuyorlar zıplıyorlar herşey güzel. 
Bende arada '' Hayydi bakalım, çiftetelliye geçiyoruz'' diyerek, misafirlerin isteklerini yerine getiriyorum. 
''Eller havada, ohhh oh, ŞİMMDİ'' gibi tipik piyanist şantör modundayım. 
Neyse yanıma bir bayan geldi.
Dediki '' lütfen misafirleri tek tek çağırmayın kim oynarsa oynasın, siz sadece müzik yapın '' dedi.
Anlamadım ama tamam dedim. 
neyse ben aralarda yine '' eller havada, beraber söylüyoruz, harikasınız, çok güzel, bravo '' filan diyorum. 
Aynı kadın tekrar gelerek dediki,

'' Mikrofonda konuşmanızıda istemiyoruz, sadece müzik yapmanızı istiyoruz, biz Çetin'le öyle anlaşmıştık '' dedi. 
'' hanımefendi öyke şeymi olur. Çetin abi bana öyle bir şey demedi isterseniz gideyim. '' dedim. 
'' Yok sakın gitmeyin devam edin, gelin hanım öyle istiyor'' dedi. Gitti. 


Yani, gelinin dayısını ve ankaradan gelen misafirleri çağırmak yasak. 
Efendim şimdi halaya geçiyoruz demek yasak. 
Nişan merasimi için aile büyüklerini alıyoruz demek yasak.
Eller havada demek yasak. 
Sizin anlayacağınız herşey yasak. 

GELİN ÖYLE İSTEDİ DİYE  YASAK...
Diğer misafirler halinden memnun, damat gayet eğlence modunda ama gelin hanım mantıksız isteklerini sürdürmeye devam etti. 


Eee bir müzisyen misafirlerle iletişim halinde olmazsa kasetten ne farkı kalır? 
Anlamadığım benim arkadaşım düğün sahipleriyle nasıl böyle bir anlaşma yapmış? 
Bu kadar mantıksız bir anlaşma mı olur? 

Nişan boyunca, aklımdan geçen küfürler duyulsa RTÜK beni kapatırdı. Sınır dışı edilirdim. 
Ne küfürler ne küfürler. 

Vay olmayan beynini s.ktiğimin gelini, 500 yıl ömrü olsa insanlığa zerre faydası olmayacak olan kevaşe, 
sen nasıl bir or.spusun ki kendi nişan merasiminin anasını s.kiyorsun. 
Sen nasıl bir kahpesin ki senin için gelen onca insanın eğlencesini zehir ediyorsun. 
Ey asık suratına sıçtığım, damat tarafının suçu neki senin o kaprislerini çekecek? 
Damat için uzak yollardan gelen misafirlerin ne günahı varda onların da eğlenceğinin içine ettin am.n çocuğu. 
Peki ekmek parası için oralara gelip, işini yaptırmadığın benim ne günahım vardı?
Ananı s.kip ortada mı bıraktım? 

Dostlarım, bu gelin triplerine böyle devam ederse, bunlar düğünü göremezler. 
Çünkü herkesin bir sınırı var. 
Sen damat tarafını hiçe sayamazsın. Damadı ve oradaki bütün misafirler yokmuş gibi davranamazsın. 
Küçük dağları sen yaratmadın.
Sen gelinsin, güler yüzlü olacaksın, ağır başlı olacaksın. Pisten bir dakika bile aşağı inmeyeceksin. 
Kaynanana, eltine trip atmayacaksın... Neşe saçacaksın.

Ama bilmiyorsun tabi. Çünkü anan olacak kevaşe sana bunları öğretmemiş...




Etiketler; pa600ot, pa900 fiyat, pa900 ritim-set, servis, sorunu, sorunları, hata mesajı, ritim yükleme sorunu, mp3, korg servis yedek parça, korg model orglar, korg pa900 inceleme, düğünler, düğünleri, düğünlerinde, 

3 yorum:

  1. işi sana bağlayan arkadaşın nasıl bir anlaşma yapmış, gidip sorsaydın gavata

    YanıtlaSil
  2. Aynen, böyle gelinlere haddini bildirmek lazım

    YanıtlaSil
  3. Aynen, böyle gelinlere haddini bildirmek lazım

    YanıtlaSil