11 Ekim 2013 Cuma

Allah hepimize hayırlı geçim nasip etsin...

Ne yazayım ne anlatayım bilemedim. 
Sitenin sahibi değerli kardeşimin ricası üzerine bu yazıyı yazıyorum. 
İşinle ilgili bir şey anlat dedi. Anlatacak fazla bisey yok bildiğiniz şeyler, hatalarım olursa kusura bakmayın. 

Bu mesleğe severek sıkı sıkı bağlandım. Herşey güzel ama hem dışarıdan insanların gözünde kötü hemde kazanç olarak bir garantisinin olmaması kötü. 
İşimizin hiç bir garantisi yok.
Allah'a şükürler olsun geçinip gidiyoruz ama pamuk ipliğine bağlı herşey....
Beni endişelendiren tek şey, düğünlere gittiğim için hafta sonu çalışmak ve hafta içi bir iş yapamamak. 
Sadece 2 gün yetmiyor aga. Vallahi zor... 
Hafta içi çalışmayıp oturduğum için daha çok masrafım oluyor. 
Bazı dönemler maddi açıdan sıkıntılar yaşıyorum.

Zaten işte sarhoş psikopat adamlarla uğralıyorum birde ev geçindirmek girince işin içine hepten bunalıyorum... 
Allah hepimize yardım etsin. Ve hayırlı iş kapıları açsın inş...

Onur U.


Gitmekten Mutluluk Duyduğunuz İş Şekli Nedir? yazımızı okumak için tıklayın....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder